buraya uzun uzun son üç senemi yazacaktım. istanbula gelişim. işimdeki egzantirik olaylar. bazen kalp sıkışması yapan koku hafızaları ve ya bir dizinin beni yarım şişe votkada boğma çabasını ama üşendim. buraya bakarlar diye yazmıyorum demiştim. yalan söyledim. admini olduğun okulun sitesine birden fazla girdim ve biliyorum ip mi ve bilgisayar ismimi almışsındır. dikkat çekici bulmusşundur belki aynı gün gece niye 4-5 kere bu bilgisayar giriş yaptı diye. artık sebebini biliyorsun. bilgisayar ismimin blog aramalarında çıkan isimle örtüşmesi de şans değil. anlayacağın hala sıkılıyorum ve uzun vadeli örülmüş oyunlar oynuyorum. oyuna başlarken buraya geleceğimi biliyordum ancak şunu kestiremedim. ne anlatacaktım ki sana tek taraflı. ne bir şey hissediyorum artık ne de söyleyecek bir sözüm var. askere gidiyorum sadece belki bilmek istersin.
hoşçakal.
not: bu arada sözlüklerde twitterda kılda yünde aktarmalı iletişimler hoş şeylerdi. teşekkür ederim.
27 Kasım 2010 Cumartesi
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)