16 Eylül 2010 Perşembe

düşüş

Bir erkek bir odaya girdiğinde,
...tüm hayatını da beraberinde
getirmiş olur.
Herhangi bir yerde olması için
milyonlarca nedeni vardır.
Sormanız yeterli.
Dinleyecek olsanız,
o noktaya nasıl geldiğini,
...nasıl yolunu şaşırdığını...
...ve sonra birdenbire nasıl
kendine geldiğini, anlatacaktır.
Dinleyecek olsanız,
...kendini bir melek gibi gördüğü günleri ya da...
...mükemmel biri olmayı hayal ettiğini,
anlatacaktır.
Ve sonra dünyanın...
...mükemmel olmadığını hatırlayarak...
...bilgece gülümseyecektir.
Kusurluyuz, çünkü hep daha
fazlasını istiyoruz.
Darmadağın oluyoruz,
...çünkü önce önümüze
çıkan her şeyi istiyoruz,
...sonrasındaysa, eskiden sahip
olduklarımızı arıyoruz.

mad men 04x08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder