10 Ağustos 2010 Salı

neden

neden geldiğimi bilmiyorum yine bu bloga ki zaten açtığım tek blogtur. farklı şeyler deneyerek; oluşan hissizliğim ve can sıkıntımın geçmesini umut etmem kötü bir şey mi? bence evet kötü.
iddaa, forex, kriminoloji, psikanaliz, programlama, ileri programlama, imdb ilk 100, ekşi sözlük, inci sözlük, seri oyunlar bulup(pop, hitman, biohazard, tomb raider, resident evil) bitirmeye uğraşmak, ney üflemek, powerball, winamp radyodan hergün değişik bir türde radyo dinlemek, blog açmak...

sonuç yok.

aldığım psp yatıyor, ney keza. kriminoloji hasta, oyunlar konusunda zaten yanılmışım seri oyunların hepsi aynı mantık üzerinden gidiyor, forex için yeterli param yok. örnekler ve bahaneler çoğaltılabilir. ama ondan da sıkıldım. olmuyor deyip kestirip atmak benim için daha kolay. bugün geldiğim yere dişimle tırnağımla gelmedim. o durumda olan herkesin minimum yapacağı şeyleri yaptım. hayat bana iyi davranıyor. (şükürler olsun) ama bir sorun var. ne olduğunu bilmediğim. sanki sürekli sırtımda bir şeyleri taşıyormuşcasına beni hantallaştıran, durduk yere yoran? yapılacaklar listesi yapmayı yapılacaklar listemde ilk sıraya taşıtan?

"ertelemek; inkar etmenin en ölümcül yoludur."

neyi inkar ediyorum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder